Alla inlägg den 13 februari 2009

Av Linda - 13 februari 2009 22:37

Har precis kollat klart på filmen Ps. I Love You. Världens mest underbara film. Som jag gråtit till denna, men så fin den var. Tack för tipset Jasmine!!!


Jag var ute och käkade igår kväll med några vänner. VI käkade Thailänskt, kanon gott!!

En av servitörerna, bjöd mig på efterrätt. Inte illa, va?! och han visste vad jag ville ha:). Banan split utan nötter och cocos. Jag blev röd som en tomat och visste inte vad jag skulle säga eller göra. Han är söt som socker:).


Idag var Tobias inne på jobb, han är inte söt eller snygg, han är vacker. Han är verkligen så mycket mer än snygg, Vacker.

Jag sa det till jasmine imorse att jag kan sätta hundra spänn på att han kommer in idag bara för att jag var megatrött. Och säkert inte var det snyggaste jag. Så typiskt!!! Men hundra kronor fick jag iaf ;)


Kram L


Ovido - Quiz & Flashcards