Direktlänk till inlägg 28 oktober 2012

Förändring?

Av Linda - 28 oktober 2012 21:49

Jag har varit frånvarande ett tag nu... Denna gång ska ljag inte lova att bättra mig på att uppdatera, för jag håller det ändå inte.
På sista tiden har det varit väldigt mycket. Det har varit rörigt i skolan med grupparbeten ockh så. Men nu är det klart, sista inlämningen är på tisdag. Sen återstår två tentor. Resorna till och från skolan tar mycket tid men det får fungera just nu, jag får offra den tiden.

Dansen tar också tid, det är torsdagar och söndagar nu. Söndagar är vigda åt pardans (bugg). Då dansar vi endast med en man. Och jag fick den man jag ville ha, jag tog moet till mig och frågande :). Duktiga jag! Det brukar även bli dans på fredagskvällar och lördagskvällar. Men det känns skönt att jag har att göra, ingen tid som är outnyttjad.

Imorgon är det också dags att börja på gym. Första gången för min att träna på gym... Spännande! Hur ska detta gå? Jag tänker inte gräva ner mig i mina gamla tankar om att det måste gå perfekt. T får gå som det går, gör jag bort mig så får iaf någon sig ett gott skratt :).

Annars har det väl inte hänt så mycket, förutom att jaggått och kärat ner mig! Denna gången känns det faktiskt bra endain i magen :). Håll tummarna för att jag inte klantar till det!

Kram L

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 5 september 2013 17:45

Efter en lång tids frånvaro är jag nu tillbaka. Om förkommer vara länge eller mer sporadiskt kan jag inte svara på, eller det kanske bara blir ett inlägg och sen försvinner jag igen... Vem vet! Eftersom det är mer än ett halvår sedan jag skrev här d...

Av Linda - 23 november 2012 11:20

Det är galet vad snabbt tiden går. En vecka till sommär på väg att ta slut.fredag idag och det innebär vägdas. Nervös som få var jag inför detta idag. Men det gick bra trotts att det inte blivit något gym denna veckan, dock har jag dansat lite men in...

Av Linda - 23 november 2012 11:20

Det är galet vad snabbt tiden går. En vecka till sommär på väg att ta slut.fredag idag och det innebär vägdas. Nervös som få var jag inför detta idag. Men det gick bra trotts att det inte blivit något gym denna veckan, dock har jag dansat lite men in...

Av Linda - 11 november 2012 11:28

Idag är den lugnaste dagen på länge. Jag skrev sista tentan i förra kursen igår och nästa kurs börjar inte förrän på måndag, så idag är jag verkligen ledig. Har inga måsten alls... Herrejösses vad jag är rastlös!! Vad gör man då? Som tur är ska j...

Av Linda - 9 november 2012 10:33

Då var det fredag igen. Som jag har längtat, inte bara för kvällens nöjen utan också för att det är dags för vägning och mätning. Innan jag vägde mig var jag säker på att det inte skulle ha hänt något stort, inte heller mätningen trodde jag skulle ...

Ovido - Quiz & Flashcards