Alla inlägg under augusti 2011

Av Linda - 30 augusti 2011 12:25

Usch jag fick träningsvärk ändå :(. Trodde jag skille slippa undan men icke. Igår var jag ute och åkte inlines, det är riktigt roligt. Körde en lång runda i ösregn.

Idag ska jag ut på en promenad, tänkte jag skulle gå till postens brevlåda, det blir enlagon svängpå en dryg timme.

Hade lite svårt att motivera mig förra veckan när det gällde maten, kroppen ville inte ha allt fett som man ska äta. Så får nog överge metoden lite och köra en kombination av den och vad jag fixar.

Men trots att jag inte fick det at stämma förra veckan så visade vågen neråt, vilket motiverar till denna veckan :).

Jag skickade in en sen anmälan innan, hoppas jag kommer in. Det var betydligt lägre intagning där än i Halmstad. Så varför sökte jag ite där direkt?! Men men v får se om jag kanske kommer in nu.

Nu blir det lite lunch sen ut i trädgården med djuren!


Kram L

Av Linda - 21 augusti 2011 22:21

Sista kvällen på ett tag med godis och annat onyttigt. Jag valde länge innan jag bestämde mig fr vad jag skulle njuta av denna kväll. Tillsist blev det ett glas coca cola och en bit mjölkchoklad :) Mmmm ;).

Imorgon blir det andra "bullar"...

Dags att få lite sömn!


Kram L

Av Linda - 21 augusti 2011 11:35

Nu ska jag bli duktig och blogga oftare, var femte månad är inte okej  .

Hösten kom väldigt fort precis som de där extra semesterkilona. Imorgon börjar jag min kamp mot de kilona, de SKA bort!!!

Jag känner mig peppad till max, ska bli riktigt roligt. Känns lättare med så många i ryggen som peppar på. Man är starkare tillsammans.


Tror det är dags för mig att få lite mat i magen.

Vi hörs snart igen, innan januari lovar jag ;).

Kram er alla!

Ovido - Quiz & Flashcards