Alla inlägg under juni 2009

Av Linda - 17 juni 2009 22:18

Du får min dag att gå. Du får min värld att snurra, tiden att gå, tiden att stanna. Du får mig att le, du får mig att skratta. Du värmer mitt hjärta, du får mig att känna. TACK!!

Av Linda - 16 juni 2009 22:40

Din blick säger mycket.

När vi pratar har vi alltid ögonkontakt.

Jag ser i dina ögon, djupt i dina ögon.

Jag kan inte bryta.

Du bryter inte heller, du håller kvar.

För en stund håller du mitt hjärta i dina händer.

I den stund finns inget annat.

Bara du och jag.

Världen är borta, och alla andra med den.

Om jag kysser dig i den stunden

vet jag att du kysser tillbaka.

Att vi möts i den mjukaste kyss.

Jag är inte kär, kanske småförälskad.

Kanske bara en flicka som behöver känna sig speciell.

Speciell, i någons värld.

En värld där du är prins.

Och jag är prinsessa.

I en värld där allt är möjligt.

Där vi, du och jag, är möjligt.

Ovido - Quiz & Flashcards