Alla inlägg under december 2009

Av Linda - 6 december 2009 15:58

Nu börjar helgen lida mot sitt slut, hur ska vu sammanfatta denna?

Fredagkvällen bjöd på dramatik i Idol, men till slut tog sig Erik vidare till final!

Och gårdagens avsnitt av dansbandskampen :). Torgny Melins fick sin andra guldstjärna och är nu klara för final. Igår var det rikigt bra band med, förutom ett.

Och idag har jag hunnit med att tvätta, promenera en runda i stan och i parken. Jag saknar hunden i mitt liv, det bli lite tomt att promenera själv.

Nu är det dags för lite plugg innan jag ska kolla på lite tv tror jag.


Kram L

Av Linda - 5 december 2009 17:20

Dagen börjar lida mot kväll och det är dags att slå ihop böckerna för idag. Har idag hunnit med att märka ut de lagar som är extra viktiga, de vi pratat om mycket, och inte minst dem Ulf varnat oss för. Alla papper sitter numera på sin plats i pärmen, alla anteckningar är renskrivna. Nu är det bara frågorna tills på måndag kvar, dem får jag ta tag i imorgon.

Det kalla vädret vi fick i början av veckan är nu åter borta, det är milt igen, reng :(. Ingen snö här inte!

Ikväll är det så äntligen dags för veckans höjdpunkt, Dansbandskampen. Ikväll ser vi återigen Torgny Melins och Titanix, nu tillsammans med tre nya utmanare. Torgny Melins, dessa goa gubbar som förra veckan fick sin efterlängtade guldstjärna! Det är dem värda! Ska vi hoppas på en ny ikväll?

Så nu är det dags att korka upp vinet, krypa upp i favortihörnet på soffan tillsammans med nära och kära. Glöm inte ta med telefonen, så du kan slå en signal eller slänga iväg ett sms i röstningen i Dansbandskampen! Och glöm inte; det är Torgny Melins som ska till final ikväll     


 och Kramar L  

Ovido - Quiz & Flashcards