Direktlänk till inlägg 16 september 2012

Höst

Av Linda - 16 september 2012 18:06

Nu är det höst. Och som alltid när hösten gör sitt intåg är det dags för mig att köpa nytt och göra om hemma. Sovrummet får sig nu en makeover.
Har köpt en massa på IKEA riktigt nöjd med mina inköp. Hittade dock inga lampor som jag ville ha så får kolla på gekås när jag kommer dit nästa gång.
Förövrigt har helgen bestått av en massa trädgårdsarbete. Hela yttersidan av syrenhäcken är nu borta, vilket slit det var. Så ikväll ska jag ha en riktig myskväll med lite gott och något bra på tv.
Får se om det kommer en bild när jag är klar med sovrummet.

Ha det gott!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 5 september 2013 17:45

Efter en lång tids frånvaro är jag nu tillbaka. Om förkommer vara länge eller mer sporadiskt kan jag inte svara på, eller det kanske bara blir ett inlägg och sen försvinner jag igen... Vem vet! Eftersom det är mer än ett halvår sedan jag skrev här d...

Av Linda - 23 november 2012 11:20

Det är galet vad snabbt tiden går. En vecka till sommär på väg att ta slut.fredag idag och det innebär vägdas. Nervös som få var jag inför detta idag. Men det gick bra trotts att det inte blivit något gym denna veckan, dock har jag dansat lite men in...

Av Linda - 23 november 2012 11:20

Det är galet vad snabbt tiden går. En vecka till sommär på väg att ta slut.fredag idag och det innebär vägdas. Nervös som få var jag inför detta idag. Men det gick bra trotts att det inte blivit något gym denna veckan, dock har jag dansat lite men in...

Av Linda - 11 november 2012 11:28

Idag är den lugnaste dagen på länge. Jag skrev sista tentan i förra kursen igår och nästa kurs börjar inte förrän på måndag, så idag är jag verkligen ledig. Har inga måsten alls... Herrejösses vad jag är rastlös!! Vad gör man då? Som tur är ska j...

Av Linda - 9 november 2012 10:33

Då var det fredag igen. Som jag har längtat, inte bara för kvällens nöjen utan också för att det är dags för vägning och mätning. Innan jag vägde mig var jag säker på att det inte skulle ha hänt något stort, inte heller mätningen trodde jag skulle ...

Ovido - Quiz & Flashcards