Direktlänk till inlägg 9 november 2012

Summering av ytterligare en vecka

Av Linda - 9 november 2012 10:33

Då var det fredag igen. Som jag har längtat, inte bara för kvällens nöjen utan också för att det är dags för vägning och mätning.

Innan jag vägde mig var jag säker på att det inte skulle ha hänt något stort, inte heller mätningen trodde jag skulle visa speciellt mycket efter en vecka.

Men resultatet var bättre än jag vågat tro, vågen visade minus 3,1 kilo. Vilket är hyggligt bra på en vecka. Totalt har jag minskat 14 centimeter också på en vecka. måste jag säga att jag är nöjd? Riktigt nöjd med mig själv. Alla de svettiga timmarna har gett utdelning. Detta får firas ikväll, kanske man skulle dricka en cola i pausen.


Ikväll blir det dans, till BlackJack så klart eftersom dem är i närheten. Det kommer bli trevligt :). D ska med så det kan inte bli något annat. Men vad nervös jag är varje gång jag tänker på att han kommer vara där... Kommer bli svårt att tentaplugga idag.


Men men dags att ta tag i det nu..

//L

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 5 september 2013 17:45

Efter en lång tids frånvaro är jag nu tillbaka. Om förkommer vara länge eller mer sporadiskt kan jag inte svara på, eller det kanske bara blir ett inlägg och sen försvinner jag igen... Vem vet! Eftersom det är mer än ett halvår sedan jag skrev här d...

Av Linda - 23 november 2012 11:20

Det är galet vad snabbt tiden går. En vecka till sommär på väg att ta slut.fredag idag och det innebär vägdas. Nervös som få var jag inför detta idag. Men det gick bra trotts att det inte blivit något gym denna veckan, dock har jag dansat lite men in...

Av Linda - 23 november 2012 11:20

Det är galet vad snabbt tiden går. En vecka till sommär på väg att ta slut.fredag idag och det innebär vägdas. Nervös som få var jag inför detta idag. Men det gick bra trotts att det inte blivit något gym denna veckan, dock har jag dansat lite men in...

Av Linda - 11 november 2012 11:28

Idag är den lugnaste dagen på länge. Jag skrev sista tentan i förra kursen igår och nästa kurs börjar inte förrän på måndag, så idag är jag verkligen ledig. Har inga måsten alls... Herrejösses vad jag är rastlös!! Vad gör man då? Som tur är ska j...

Av Linda - 6 november 2012 13:06

Tenatveckor är inte roliga, och de är inte bra för hälsan.. De är säkert ännu sämre för de som finns runt den stackars studenten. Nä skämt å sidor, så synd är det inte om oss studenter. Men det är nog lite synd om dem som lever med en student i närhe...

Ovido - Quiz & Flashcards