Alla inlägg under mars 2009

Av Linda - 8 mars 2009 19:36

Idag är det väldigt tungt. Matten går tungt, och imorgon börjar en ny vecka med 12 raka arbetsdagar. Det är så tungt. Det känns som om jag inte gör något annart än jobbar och pluggar. Jo jag vet, det ger pengar. Men ibland måste man få leva också, få göra något roligt. Inte bara jobba. Och fritiden ägnas åt studier, visst det är kul, men ibland skulle det vara skönt med en paus. Jag saknar tiden när man bara var, fast på samma gång skyr jag den som elden. Det finns inget värre, och ingenting som tar död på självförtroendet som att bara finnas till utan att göra något.


Sitter just nu och försöker få ihop första inlämningen i matten. Men jag har så svårt för att lämna det ifrån mig, det måste ju vara perfekt innan jag lämnar in den. Det måste vara en riktigt bra inlämning. Men imorgon eller på tisdag ska den iväg även om den inte kommer bli perfekt tillsdess.


Idag var jag iväg och köpte en pulsklocka, den ska användas flitigt i löpträningen som vi ska ta upp igen på måndag. Eller ja det blir ju imorgon=s. Vi får väl se hur det går, vi har iaf fått ett nytt träningschema nu som verkar vettigt.


Men nu har jag fått gnälla av mig lite, det känns lite lättare iaf.

Tillbaka till böckerna!!

Kram L

Ovido - Quiz & Flashcards