Alla inlägg under juni 2010

Av Linda - 12 juni 2010 15:26

Nu är då entligen fotbolls-VM igång. Ikväll kliver en av mina favortier in i turneringen, Argentina. Det skall bli kul att se dessa stjärnor spela. Längtar till matchstart. Senare ikväll spelar också England, gillar dem också. I turneringen håller jag på Argentina, England och Tyskland.

I dessa VM-tider är det inte mycket annat man tycker är lika kul. Skolan blir lite lidande. Men jag försöker hinna med lite på förmiddagarna.Helgerna är helt omöjliga, då är alla hemma. Sommarkurserna har jag tappat lite intresse för, det strlar lite och lika så CSN. Men hoppas det löser sig snabbt. Men på måndag skall jag ta tag i Fastighetsrätten på allvar, får väl bli förmiddagar på biblioteket och eftermiddagar framför TV:n.
Ska jaga fatt böckerna till kurerna också. Vill inte köpa en massa böcker, det är mycket pengar som skall läggas ut.

Men men det tar vi tag i på måndag, nu är det snart dags för match, Argentina mot Nigeria.

En trevlig fotbollskväll önskas alla (sommarkväll hade ju varit till att hoppas för mycket).
Kram L

Av Linda - 1 juni 2010 20:50

Igår var vi tjejer på bio, sex and the city 2. Jisses vad vi skrattade, den var riktigt bra. Så igår blev det sent. Och i morse var det tidigt... Inegn bra kombination har jag fattat nu :S. Suttit i skolan och försökt trycka in så mycket det bara går inför morgondagens tenta! Kommer det gå bra, nja inte så säker på detta. Det känns som om kroppen och huvudet har gått på tidigt sommarlov. Inte för att jag skall ha något men ändå. Jag börjar mina nya kurser på måndag. Men dessa ser jag fram emot. Konstigt att den kortaste kursen vi haft, känns som den längsta... Men på torsdag är det över! Då skall vi lämna in vårt värderingsuppdrag.
Sen väntar bara 8 timmar i bilen, sen är jag hemma i Skåne hos mina vovvar. Ja resten av familjen vill jag ju också träffa så klar :D!
Idag är den första gången som jag kände mig riktigt gamal, om man bortser från den gången då vakten trodde jag var 30 (jag var 22).... När man måste kämpa för att hålla sig vaken klockan 7 på kvällen, är det något som inte står rätt till.... Börjar man bli gammal tro? Klarar man inte av sena kvällar och sen upp att jobba/plugga längre? Och när fasiken hände det?
Men nu blir det tilll att packa det sista... Glöm inte spriten sa min bror, så japp nu är den nerplockad!

Kram L

Ovido - Quiz & Flashcards