Alla inlägg under april 2011

Av Linda - 5 april 2011 17:25

Oj vad det var länge sen jag skrev här. Det har inte hänt så mycket men ändå mycket... Virrigt? Ja det är vad jag känt mig på sista tiden...

Det har varit ett kaos i min själ och även runt om kring mig känns det som. Allt bråk i gruppen har gjort att det stormat inom mig. Jag har tagit på mig alldeles för mycket av arbetet, men vi fick et klar iaf. Det har även varit lite mycket med 200% studier.. det hade kanske räckt med 150? Men nu är iaf de tentorna gjorda.

Har haft en helg helt utan studier, eller iaf där jag läst något nytt. Jag blev rastlös redan första kvällen jag var ledig, hur fasiken skulle jag klara en hel helg?!

Men helgen gick fort och jag gjorde inte överdrivet mycket. jag fick tid till att bara ligga och stirra i taken och fundera över livet. kunde läsa lite gamla böcker, vad roligt att läsa beskattningsböckerna nu när man inte hade press av en stundade tenta :).
Men helgen tog slut och det var dags för ett nytt grupparbete och stormen inom mig drog igång igen.. Men idag satte vi oss faktiskt ner och pratade igenom allt vad vi tyckte och upplevt.. Efteråt fanns ett lugn i gruppen och inom mig som jag inte visste att jag saknat. Det är skönt att det har stillnat lite :).
Nä nu ska jag gå och fundera över vad jag ska välja för kurser till hösten, om jag ska välja några!


Ha det så bra!

Kram L


ps. GRATTIS F MIN ÄLSKADE VÄN TILL UNDERVERKET!!! ds.

Ovido - Quiz & Flashcards