Alla inlägg under januari 2011

Av Linda - 28 januari 2011 20:24

Ikväll kan man vara stolt över vårt svenska handbollslag! Mina förhoppningar på matchen var inte stora, jag trodde att vi skulle bli totalt överkörda. Men inledningen var bra och vi ledde till och med, om än bara för en stund. Jag tycker verkligen inte man ska gnälla på laget, det blev trots allt bara 3 bollar som skillde lagen åt. Och 3 bollar vad är det mot Frankrike? Dem är ju trots alls giganterna inom sporten! Dem har verkligen världsspelare på alla positioner!

Jag tycker att våra svenska grabbar har överträffat alla förväntningar som iaf jag hade på dem innan VM drog igång. Vilka kommer vi då möta i bronsmatchen? Jag tror personligen att det kommer bli Spanien. Jag tror verkligen på Danmark i deras semi som precis skall till att dra igång. Jag tror på en final mellan Frankrike och Danmark, och då ska vi heja ordentligt på våra grannar!

För Sveriges del tror jag inte det spelar någon större roll vem man får, Danmark eller Spanien. Men det återstår att se vem det bli!

Och Sverige, Tack för en underhållande match där nerverna fick sitt :D.

Dags för match, heja Danmark!


Kram L

Av Linda - 23 januari 2011 19:24

Nu har jag varit uppe i Gävle några dagar, första veckan snart avklarad. Det händer inte så mycket här uppe, det är mest plugga dagarna igenom. JAg har gjort ett bra schema för den här terminen, så allt hinns med innan tentorna. Hoppas bara nu inget kommer och stör plareningen.

Imorgon är det dags för föreläsning i fastighetsrätt, äntligen :D. Ska bli så kul att åter få komma till skolan och förhoppningsvis lära sig massa med nytt.

Det innebär samtidigt att Elvis kommer vara hemma själv för första gången sen vi kommit upp igen. Jag undrar hur det skall gå, har han suttit och jamat innanför dörren de gånger jag gått hemmifrån, och då har det barra varit korta stunder han varit själv. Jah tror han saknar Viggo och Nalle lite. Elvis har ju varit hos dem så länge denna gången. Men det kommer säkert gå bra :D.

Annars har det inte hänt så mycket här uppe, har mest varit hemma och pluggat, lekt med Elvis och bara varit.


Kram På Er Alla

L

Ovido - Quiz & Flashcards