Direktlänk till inlägg 20 augusti 2012

Lite av varje...

Av Linda - 20 augusti 2012 09:40

Idag är det bara två veckor kvar av sommarlovet, för min del. De fina elever som jag hade förra terminen börjar sina gymnasiet idag, önskar dem alla lycka till!
Nu när jag vet att jag har något att göra till hösten känns det som att jag kan njuta av den ledighet som är kvar på ett helt annat sätt. Jag tar mer vara på den :).
Igår kväll (läs inatt) beställde jag kurslitteraturen till första kursen, jag hade glömt hur dyrt det var med böckerna. Men det får de vara värt.
Jag hoppas böckerna kommer redan denna veckan, att dem skickar den rekordsnabb, då hinner jag börja läsa igenom dem innan skolan drar igång. Jag tror nämligen att det är nollning första veckan också, då blir det tufft att både hinna plugga och ha en jäkla massa skoj. Därför är det bra med ett litet försprång.

Idag har jag några projekt på gång, ska köpa ny kalender, skicka in till CSN och anmäla mig till introduktionsdagen. Detta tar Max en timme, resten av tiden ska jag lämna oplanerad. Kanske blir det en tur med kameran till berget.
Jag vet iaf att jag ska gå en sväng med mina nya stavar ikväll. Inte ens promenderna känna tunga idag dem ska tvärtom bli riktigt sköna. Ja just det ska ju skriva ett nytt schema för träningen också. Denna vecka kör vi ordentligt med både träning och skippa socker.
Nä nu ska jag åka till Väla med lillebror.

Kram Linda

 
 
bella

bella

20 augusti 2012 19:50

Jasså nya stavar , härligt :) tänk om man kunde vara så flitig.. gick en promenad på lunchen idag , men fått ont i hornhinnan.. suck.. alltid något.. :( då blir det ingen kaka för dig på onsdag ?!? Vill på sätt och vis också plugga igen , så härligt me d alla förberedelse som kalendrt osv :) Kram

http://www.lillrompan.wordpress.com

Linda

20 augusti 2012 20:51

Ja nya stavar inhandlade :). Tyvärr blev det ingen runda ikväll :(. Får ta igen det imorgon... Jo en liten en ska nog kunna slinka ner ;).
Ja alla dessa förberedelser är skoj. Kalendern är inköpt och har fyllt i lite. Jag gillar det där med by kalender, det representerar liksom en nystart.
Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 5 september 2013 17:45

Efter en lång tids frånvaro är jag nu tillbaka. Om förkommer vara länge eller mer sporadiskt kan jag inte svara på, eller det kanske bara blir ett inlägg och sen försvinner jag igen... Vem vet! Eftersom det är mer än ett halvår sedan jag skrev här d...

Av Linda - 23 november 2012 11:20

Det är galet vad snabbt tiden går. En vecka till sommär på väg att ta slut.fredag idag och det innebär vägdas. Nervös som få var jag inför detta idag. Men det gick bra trotts att det inte blivit något gym denna veckan, dock har jag dansat lite men in...

Av Linda - 23 november 2012 11:20

Det är galet vad snabbt tiden går. En vecka till sommär på väg att ta slut.fredag idag och det innebär vägdas. Nervös som få var jag inför detta idag. Men det gick bra trotts att det inte blivit något gym denna veckan, dock har jag dansat lite men in...

Av Linda - 11 november 2012 11:28

Idag är den lugnaste dagen på länge. Jag skrev sista tentan i förra kursen igår och nästa kurs börjar inte förrän på måndag, så idag är jag verkligen ledig. Har inga måsten alls... Herrejösses vad jag är rastlös!! Vad gör man då? Som tur är ska j...

Av Linda - 9 november 2012 10:33

Då var det fredag igen. Som jag har längtat, inte bara för kvällens nöjen utan också för att det är dags för vägning och mätning. Innan jag vägde mig var jag säker på att det inte skulle ha hänt något stort, inte heller mätningen trodde jag skulle ...

Ovido - Quiz & Flashcards