Alla inlägg den 7 februari 2009

Av Linda - 7 februari 2009 00:04

En dag äldre än igår. Och jag känner mig lite klokare, kanske inte fakta-klokare men livs-klokare. Ikväll var jag ute med mina arbetskamrater. Vi var och käkade på en thailändsk-restaurang, väldigt god mat var det :). Fem timmar satt vi och pratade och åt, och pratade, för det var det vi gjorde mest, just pratade. Om jobbet så klart, men även om oss, och om livet i allmänhet. Vi driver med varandra och vi driver med oss själva, alla är med på allt och ingen sitter tyst och får noll utrymme. Alla var verkligen med, och det var så trevligt.

Det jag kom på under kvällen var att det är så här jag vill spendera mina fredag- och lördagkvällar. Gå ut och käka, prata, skratta och ha jäkligt kul. Det är så jag alltid velat att en kväll ska vara. Men jag har inte kommit på det förräns ikväll. Jag tycker inte det är jättekul att gå ut och dansa, mest för att jag inte kan. Och supa mig full, den perioden är över i mitt liv. Jag vill träffa vänner, ha kul, komma hem i hyfsad tid, och sen vara pigg på lördagen.

Det har jag kommit på ikväll! Ingen dålig lärdom!!!


Ovido - Quiz & Flashcards