Alla inlägg den 6 april 2009

Av Linda - 6 april 2009 23:55

Det tydligaste vårtecknet; Allsvenskan drar igång!

Ikväll var det äntligen dags igen att få gå in på Olympia. För första gången stod jag inte i klacken. Jag hade flyttat upp på sittplatsen, men ändå så pass närma att jag kunde höra klacken ordentligt. Och vilken känsla i kroppen när den drog igång, riktiga rysningar. Rysningar av välbehag. Det var bra stämning på läktaren och man kunde nästan känna gräslukten upp tll oss på Östra. Och dessutom vann HIF med 1-0. Målet kom på en tveksam straff. Men Hif:are som jag är så är jag beredd att låtsas som ingenting. Det kan väl kompensera att domaren faktiskt missade en solklar hands?!

Match på torsdag igen, 16 april, då det är Hammarbys tur att få känna på Skånes stolthet. Så alla glada fotbolls-älskare ta med en vän och kom till Olympia!!! Men först bortamatch mot GAIS, på måndag!!!


Kram L


Ovido - Quiz & Flashcards