Alla inlägg den 2 april 2009

Av Linda - 2 april 2009 09:36

Hur länge sen var det jag skrev sist??? Ingen aning, för länge.

Den senaste tiden har varit fullpackad. Det har varit mycket.

De senaste två månaderna har jag varit ledig fem dagar. Och jag kan erkänna att det blev lite för mycket, med både jobb och plugg, iaf så mycket av båda två som det blev. Men det märkliga är att jag trivts som fisken i vattnet. Det är så det ska vara. Så när jag blir stor så får jag se till att skaffa ett jobb där man har möjlighet att jobba mycket.

Men lagom till våren, för den kommer väl nu?!, är jag tillbaka till att jobba varanan helg och enstaka dagar. Plugga kan man ju göra varsom, ute i det fina vädret.


Igår var jag i Helsingborg och fikade med två vänner. Vi satt i solen ni ett par timmar och bara hade det skönt :). Det är livet när det är som bäst!

Fick till  och med lite färg i ansiktet, dock mest bara röd men ändå :D


Nä nu skriker matteboken efter uppmärksamhet!!

Kram L

Ovido - Quiz & Flashcards