Alla inlägg den 26 april 2010

Av Linda - 26 april 2010 18:44

Har kommit hem från en heldag i skolan, men föreläsning, tentagenomgång och tentaplugg med Gabby. Tack för en trevlig eftermiddag, vännen!
Har hunnit packa och plugga lite mer sen jag kom hem. Men trotts jag hunnit  med hur mycket som helst, så står tiden still. Det är samma känsla som när man var barn, och den 23:e december satt och väntade på att det skulle bli jul. En oändlig väntan som aldrig tycktes ta slut. Just så känns det. Men jag vet att morgondagen kommer, fast att den känns långt bort just nu. Saknar alla hemma otroligt mycket. Så äntligen bär det av imorgon. Flyget lyfter klockan 14.55 :).
Men först ska jag hämta upp min tenta i Fastighetsrätt. Läget inflör detta är just nu, väldigt-ont-i-magen-nervös. Så när jag imorgon står där och ska bocka av mig kommer det väl vara skak-i-hela-kroppen-nervös. Jag hoppas jag klarat den, men man kan aldrig vara säker.
Nä ska räkna lite areor nu tänkte jag, kanske kan jag få klart det tills imorgon så jag kan haffa Mattias, så han kan hjälpa mig med de jag inte kan.

Kram L

Ovido - Quiz & Flashcards