Direktlänk till inlägg 17 januari 2010

Helgen snart över!

Av Linda - 17 januari 2010 12:03

Snö, snö, snö... Får dem aldrig nog här uppe?!

Idag snöar det igen, som om det inte räcker med den dryga halvmetern som redan ligger. Har letat intensivt efter en stoppknapp, men kan inte hitta någon. Inte har man någon nytta med snön heller, eftersom man inte har någon pulka eller någon att åka med för den delen. Här uppe ska man vara så strikt hela tiden. Man gör inget som anses som barnsligt, men ack vad man går misste om mycket. PULKA REGERAR!


Första helgen tillbaka har annars varit lite kämpig, svårt att vänja tillbaka sig vid att inte ha folk runt om en hela tiden. Har pluggat en del (drar ju ihop sin mot tenta) och spelat lite sims. Har även kollat en del på Morden i Midsomer, min nya favorit. HAr haft förutfattade meningar om denna innan, trodde den var riktigt dålig och lite seg att titta på, men det visade sig vara fel. Jag tycker den är väldigt bra och nu ser jag alla avsnitt som vissta på tv.

Men nu är det äntligt snart måndag och föreläsningen lockar intresser, förvaltningsrätt. Fast avsnittet vi har just nu, fastighetsrätt, det är det mest intressanta vi haft än. Tur är väl det, eftersom det är det som ska ligga oss nära hjärtat   .


Har fortfarande inte hört något om hur det blir med vårterminen, men hoppas på att det löser sig. Men skulle det inte göra det så är jag beredd på att packa ihop oich flytta hem. Kan ju ge det en ny chans till hösten om ingen annat. Men om jag inte kan fortsätta nu, så tror jsg inte att jag kommer bli mäklare, eftersom intagningen är så pass hör i Malmö. Men om jag får fortsätta då sk ajag bli mäklare, ska iunte tveka mer, nu har jag bestämt mig. Man kanske inte måste veta varför man vill bli just mäklare, det kan ju vara rätt för det.


Kram L

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 5 september 2013 17:45

Efter en lång tids frånvaro är jag nu tillbaka. Om förkommer vara länge eller mer sporadiskt kan jag inte svara på, eller det kanske bara blir ett inlägg och sen försvinner jag igen... Vem vet! Eftersom det är mer än ett halvår sedan jag skrev här d...

Av Linda - 23 november 2012 11:20

Det är galet vad snabbt tiden går. En vecka till sommär på väg att ta slut.fredag idag och det innebär vägdas. Nervös som få var jag inför detta idag. Men det gick bra trotts att det inte blivit något gym denna veckan, dock har jag dansat lite men in...

Av Linda - 23 november 2012 11:20

Det är galet vad snabbt tiden går. En vecka till sommär på väg att ta slut.fredag idag och det innebär vägdas. Nervös som få var jag inför detta idag. Men det gick bra trotts att det inte blivit något gym denna veckan, dock har jag dansat lite men in...

Av Linda - 11 november 2012 11:28

Idag är den lugnaste dagen på länge. Jag skrev sista tentan i förra kursen igår och nästa kurs börjar inte förrän på måndag, så idag är jag verkligen ledig. Har inga måsten alls... Herrejösses vad jag är rastlös!! Vad gör man då? Som tur är ska j...

Av Linda - 9 november 2012 10:33

Då var det fredag igen. Som jag har längtat, inte bara för kvällens nöjen utan också för att det är dags för vägning och mätning. Innan jag vägde mig var jag säker på att det inte skulle ha hänt något stort, inte heller mätningen trodde jag skulle ...

Ovido - Quiz & Flashcards