Alla inlägg den 4 januari 2010

Av Linda - 4 januari 2010 21:19

Julen är nu över och det nya året tagit sin början!

Det har varit otroligt skönt att vara hemma hos alla nära och kära. Vill inte åka här ifrån. Men jag längtar till mitt eget. Varför kan det inte ligga lite närmre?! Vem kom på att Norrland skulle ligga långt där uppe i kylan?

Jag har hunnit med att träffa alla jag vill, utom Bella och Mali, men dem är inbokade nu i veckan. så dem hinns med dem också!!! Har känt mig nöjd med att hunnit med alla, men nu när det är dags att åka är det som om jag inte har hunnit alls, som om tiden inte räker till. Vill träffa alla igen och igen och igen. Men tiden är knapp nu. Jag åker snart, och just nu känns det inte bra, som om jag aldrig kommer komma tillbaka hit ner där mitt hjärta bort.


Jag har hunnit träffa F, inte så mycket som jag skulle vilja, men det skulle vi aldrig hinna på tre veckor. Är det verkligen så länge jag varit hemma? Känns som om jag nyss kommit.

Har hunnit träffa Jasmine och lilla Havanna. Denna underbara varelse, så perfekt!

Men nu är tiden hemma snart slut, och det är dags att återvända till Gävle!


Kram L

Ovido - Quiz & Flashcards