Alla inlägg den 18 januari 2012

Av Linda - 18 januari 2012 22:55

Jag vet att jag sa igår eller om det var i förrgår att det skulle komma lite om helgens dans. Men har inte haft tid, det är mycket i skolan och mycket på jobb. Och ikväll kommer det inget iheller, ska snart krypa ner i sängen och försöka få lite mer sömn inatt än de senaste.. Har hur mycket energi som helst för tillfället verkar det som.

Hade en jäkla träningeverk i morse nör jag vaknade och den verkar inte minska ikväll... Hoppas den släpper lite tills imorgonkväll så det är bugg på schemat, kursen börjar imorgon äntligen. Som jga har längtat.

Sen är det nästan helg. Jag hade bestämt mig för att bara ta det lugnt och försöka vila och ta igen lite i pluggandet. Och lite mer sömn kanske.  Men redan igår blev jagarastlös över att inte ha något planerat, så på fredag blir det dans här hemma i Helsingborg på fina Pärlan. Nytt band som vi inte dansat till förr, spännande. Dem är bra på platta, så dem ska nog vara bra live också :).


Nähä är det dags at krypa ner tro. Sov så gott alla.

Kram Linda

Ovido - Quiz & Flashcards