Alla inlägg den 17 januari 2012

Av Linda - 17 januari 2012 21:30

Hej hopp!

Jag har ikväll dragit igång med löpningen, eller löpning och löpning. Det blev ett varv i slingar, på 9 minuter. Får vara lite stolt över min egen restation med tanke på att det var flera år sen som jag sprang senast. Men det blev ca en timmes ganska rask promenad efter det. Hela veckanhar jag varit ute och promenerat på kvällarna, så fasiken om inte vågen pekar mer neråt på måndag än vad den gjorde i måndags.


Kram Linda

Av Linda - 17 januari 2012 21:30

Hej hopp!

Jag har ikväll dragit igång med löpningen, eller löpning och löpning. Det blev ett varv i slingar, på 9 minuter. Får vara lite stolt över min egen restation med tanke på att det var flera år sen som jag sprang senast. Men det blev ca en timmes ganska rask promenad efter det. Hela veckanhar jag varit ute och promenerat på kvällarna, så fasiken om inte vågen pekar mer neråt på måndag än vad den gjorde i måndags.


Kram Linda

Ovido - Quiz & Flashcards