Alla inlägg den 7 januari 2012

Av Linda - 7 januari 2012 04:30

Har precis kommit hem från Wahlströms spelning på Sundsärlan. Jisses vad bra dem var:). Men det är dem i och för sig alltid! Dem levererar spelning efter spelning, år efter år. Men nu var det slut, i alla fall i skåne. De har några spelningar kvar, tre om jag inte missminner mig. Dem spelar i Örebro nästa lördag, det vet jag för då är vi där!

Tillbaka till kvällens dans. Allting var optimalt ikväll! Golvet var kanon, mycket folk så man fick trängas. Mycket kroppskontakt kan man säga :). Dansade alla danser så har tyvärr inga bilder eller klipp från kvällen.

Jag visste redan innan att det skulle bli en kväll med mycket känslor, eftersom många såg sitt favoritband för sista gången. Och ja visst grät jag till favoritlåten. Det har jag iofs gjort sen dem började spela den. Det selar ingen roll om jag hör den på skiva eller på ett dansställe fullt med folk, när den kommer strömmar tårarna som på beställning.

Det var verkligen en speciell kväll, tack grabbar!


Nu skall jag sova, måste vara utvilad imorgon kväll. Nej Emma inte fler danser denna helgen! Jag lyckades få till en dejt med killen från ikväll ;). Får se hur det blir, kan ju bli riktigt trevligt.


Sov gott, Kram Linda

Här kommer två av mina favoriter med Wahlströms (från tuben).





Ovido - Quiz & Flashcards