Direktlänk till inlägg 13 juli 2012

Inte mycket vettigt

Av Linda - 13 juli 2012 20:59

Så var den här igen, helgen. Och men den kommer sockersuget som på bestälning, eller jag vet inte om det är ett sug direkt. Men jag känner att jag vill ha godis när de andra äter. Men men jag tänker inte ge mig. Jag hittade en dock en glass som var anpassad för LCHF. Denna var mycket god och det bästa var att man inte åt så mycket. Den var verkligen en kraftig chokladsmak och det passar ju mig   . Så högsta betyg får den av mig!


  


Idag har det inte hänt så mycket, har varit på biblioteket och pluggat lite matte. Bra gjort av mig!


Två dagar kvar av denna veckan, sen är det dags att summera ännu en vecka av julutmaningen. Tror inte det hänt så mycket med vikten. Och träningen vet jag ju att den varit ganska minimal denna vecka. Men på söndag vet vi,jag ska byta vägdag till söndagar också så att allt är på söndagen och inte osm nu när jag summerar på söndagen och väger mig på måndagar, blir lite rörigt.


Kram Linda

 
 
bella

bella

14 juli 2012 09:43

Åååå.. tittade på den glassen för ett tag sedan. Men köpte en annan smak och ångra att jag inte tog choklad. Var köpte du den , hyllinge ? Kram

http://www.lillrompan.wordoress.com

Linda

14 juli 2012 21:05

Vad köpte du för smak? Jag köpte den i höganäs på City Gross. Det fanns bara vanlig och choklad här. Ångrar inte att jag köpte den, smarrig så den rekommenderar jag till dig som gillar choklad :).

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 5 september 2013 17:45

Efter en lång tids frånvaro är jag nu tillbaka. Om förkommer vara länge eller mer sporadiskt kan jag inte svara på, eller det kanske bara blir ett inlägg och sen försvinner jag igen... Vem vet! Eftersom det är mer än ett halvår sedan jag skrev här d...

Av Linda - 23 november 2012 11:20

Det är galet vad snabbt tiden går. En vecka till sommär på väg att ta slut.fredag idag och det innebär vägdas. Nervös som få var jag inför detta idag. Men det gick bra trotts att det inte blivit något gym denna veckan, dock har jag dansat lite men in...

Av Linda - 23 november 2012 11:20

Det är galet vad snabbt tiden går. En vecka till sommär på väg att ta slut.fredag idag och det innebär vägdas. Nervös som få var jag inför detta idag. Men det gick bra trotts att det inte blivit något gym denna veckan, dock har jag dansat lite men in...

Av Linda - 11 november 2012 11:28

Idag är den lugnaste dagen på länge. Jag skrev sista tentan i förra kursen igår och nästa kurs börjar inte förrän på måndag, så idag är jag verkligen ledig. Har inga måsten alls... Herrejösses vad jag är rastlös!! Vad gör man då? Som tur är ska j...

Av Linda - 9 november 2012 10:33

Då var det fredag igen. Som jag har längtat, inte bara för kvällens nöjen utan också för att det är dags för vägning och mätning. Innan jag vägde mig var jag säker på att det inte skulle ha hänt något stort, inte heller mätningen trodde jag skulle ...

Ovido - Quiz & Flashcards