Alla inlägg den 3 juli 2012

Av Linda - 3 juli 2012 08:23

Usch idag vaknade jag tidigt. Inte alls roligt :(. Men sett från den ljusa sidan, man får gjort mycket. Jag har hunnit med att både duscha och äta frukost, vilket jag brukar hinna med så där vid 11 tiden annars. Jag har även kollat på lägenheter både i Halmstad och Kristianstad, för att vara helgarderad. Men jag hittade inget av intresse. Jo det fanns en i Kristianstad som hade varit snudd på perfekt. Saknade balkong. Men får vänta två veckor till ungefär innan jag vet i vilken stad jag hamnar. Håller fortfarande hoppet uppe om Halmstad :). Men kommer jag inte in där får det bli det andra alternative. Nähä, dags att åka till veterinären med Elwis. Gillas inte alls av honom, men men vaccination måste man ju ta. Trevlig dag!

Ovido - Quiz & Flashcards