Alla inlägg den 30 maj 2010

Av Linda - 30 maj 2010 17:37

Ett litet tillägg till förra inlägget....
Israel, Norge och Britannien...
Jag vet.. alla ställde upp med unga, mörkhåriga grabbar... Och ja jag är svag för dessa.. Så nu sa jag det så behöver inte du Emma ;)

Av Linda - 30 maj 2010 17:26

Dagen efter årets stora musik händelse, Eurovision!
Bra jobbat Tyskland. Jag hade totalt missat derasd bidrag, det skall jag erkänna. Jag har hängt med på inför kvällar, de kvällar å tv visat alla bidrag. Men totalt missat denna låt, och att den skulle vara en av förhandsfavoriterna lika så. Men den var helt okej, faktiskt. Tråkigt dock att ingen av dem som jag hoppades på kom riktigt bra. Det skulle vara Danmark då, som lyckades knipa en fjärde plats. Och Turkiet osm jag höjde ett finger för inna tävlingen. Men de tre verkliga favoriterna gick det inget vidare för alls.. Israel på 14:e plats, Och Norge på 20:e och Storbritannien sist på 25:e plats... JAg gillade Både Norge och Storbritanniens bidrag väldigt mycket, men var tydligen ganska ensam om detta. Men men man kan ju inte gissa rätt varje gång...

Hela tävlingen i sig var fantastiskt bra. Magiskt vissa gånger.
Sammanfattningsvis kan man säga; Sjukt bra arrangemang, okej vinnare och lite besvikelse över att inte mina favoriter placerade sig bättre.

Kram L

Ovido - Quiz & Flashcards