Alla inlägg den 23 maj 2010

Av Linda - 23 maj 2010 14:34

Dagens härligaste citat:


Du vet hur smart jag är. Om jag hade haft fel, tror du inte jag vetat om det då?

Av Linda - 23 maj 2010 14:19

Ja i natt kom regnet, och det har fortsatt hela dagen. Men jag antar att det inte är mer än rättvist, varför skall ni där hemma få regn och jag bara solsken? Men jag har iaf hunnit med en massa promenader i det fina vädret som varat hela veckan och förra helgen. Har till och med tagit en jogging runda, vilket kändes som en bra idé. Dock kändes den inte lika genomtänkt dagen efter då träningsverken kom. Kände mig som närmre dem 90 och tyckte jäkligt synd om mig själv i ett par dagar. Men nu har den släppt. Skönt är det.
Igår var det dags för match, sista inför uppehållet. HBK stod för motståndet. HIF vann, solen sken och jag åt en god glass. Behöver jag säga att det var en trevlig dag igår?

Satt och pratade minnen men systeryster igår. Om minnena från Olympias läktare. Herre jisses, vad många matcher det blivit. Så många skratt, så många jubel och antagligen lika många besvikna stunder. Och en del tårar. Så många år har man stått där; i sol, i regn, snö... ja man kan nog säga i vått och torrt. Och hur många timmar har man inte lagt på bortamatcher, i bussar, bilar, tåg.... Men det är det värt, varja timme, alla gånger i regn, och de gånger man frusit, det är de värt för känslan när mqna står där. Hmm galet....

Men tillbaka till nutid. Frsöker plugga till tentan jag skall ha den 2:a men det går sådär. Den ena boken är något av de tråkigaste jag läst, den andra har jag läst två gånger. Vi får se hur det går, inte en jättebra känsla inför den!

Kram L

Ovido - Quiz & Flashcards