Alla inlägg den 30 november 2010

Av Linda - 30 november 2010 14:26

     

Här kommer bilden som jag lovade för några veckor sen, och japp Emma såååå mycket snö är det!!! Bilden är tagen från bron mellan parken och skolan, där vi stod i fjol och kollade. Trädet hänger ut över vattnet.


Kram L


Av Linda - 30 november 2010 14:16

Vem sa att vanliga brev är förbi? Jag fick idag världens sötaste brev från min älskade syster. Hon hade gjort ett jättefint kort med värdlens finaste text på. Och i kuvertet låg det skumtomtar, ja det kom godis med posten :). Skumtomtar som jag älskar, det är något av de bästa med julen. Det lyser upp i vintermörkret.


Idag har jag dessutom varit ledig, inga föreläsningar och inget PM-arbete. Och vilken dag jag valde att vara ledig på, solen strålar visserligen är det kallt men det är ändå fint. Jag har passat på att promenera i parken idag, och fotograferat. Det var alldeles för länge sen jhga gjorde de sist, kanske var det därför som det var extra kul i dag. Eller så kanske det beror på sällskapen, Gabby var med och posserade!


Igår fick vi tillbaka beskattningstenta, jag klarade den, men resultatet är jag inget vidare nöjd med. Men så är det, man kan inte vara bäst på allt. Om elva dagar är det dags för nästa tenta, sista innan jul. Ska bli skönt att få den gjord så jag kan åka hem sen. Blir dock inte mycket ledigt eftersom jag börjar nästa kurs innan jul och har tenta i den  direkt när vi börjar. Dessutom skall jag ta tag i affärsredovisningen och skriva den tentan också.


Men nu skall jag fortsätta dagen men en kopp te, har snöat in på ett te med caramel.


Kram På Er Alla!


Ovido - Quiz & Flashcards