Alla inlägg den 8 november 2010

Av Linda - 8 november 2010 10:14

Idag är det måndag, solen strålar men det är kallt. Vi är ju trotts allt på  väg mot vintern. Och nu kommer den med stormsteg tror jag...


Denna helgen har Syster varit här i Gävle. Det har varit en lugn helg, där det blivit mycket mys, och väldigt lite gjort.


I lördags var det dansbandskampen, Grattis både Donnez och Willez som tog sig vidare.  Våra skånska stoltheter i kampen.

Ska tilläggas att Donnez var riktigt bra, som vanligt.


Söndagen blev inte lika lycklig. Jag hade satt mitt hopp till Mjällby, att de skulle vinna eller iaf spela lika mot MFF. Men istället blev dem Malmö som slog in 1-0 och sedan 2-0... Tyvärr fick HIF inte in bollen s och lyckades "bara" med 0-0 hemma på ett fullsat Olympia. Gästande Kalmar försvarade sig bra, torts att HIF ägde matchen långa stunder.

Så tyvärr inget Guld i år pojkar, men nästa. Vi tar cupen på lördag :D.

Så det finns bara en sak mer att säga, Grattis Malmö! Ni har varit riktigt bra i år.


Fick världens bästa sms av F i fredags., där det meddelades att det blir en liten flicka och att den lilla mår bra :).  Din lycka lysser, jag kan se den trotts alla mil emellan!


Idag skall jag bara ta det lugnt, tänkte jag skulle göra absolut ingenting. För att vara riktigt utvilad inför kursstart imorgon :).


Njut av livet i det underbara vädret!

Kram L

Ovido - Quiz & Flashcards