Alla inlägg den 13 mars 2010

Av Linda - 13 mars 2010 23:27

Ikväll; final i melodifestivalen... Äntligen efter denna lååånga transportsträcka av deltävlingar!!!
Jag tyckte personligen inte att det var rätt vinnare.

Jag hölll stenhårt på Darin! Det ska erkännas! Jag höll på Darin! Det är något speciellt med denna pojk (som blivit lite äldre visade det sig, hmm hade glömt att alla blir äldre)!!!

Sen fick vi ju se lite av min favorit från i fjol, Rydbak :D. Lika trevligt denna gång ;)!

Låten som vann var inte dålig, den var bara inte bäst! Den är okej, hoppas den växer!!! Men till chanserna i Norge ställer jag mig tveksam till. Men jag ska sitta där och hålla tummarna!!!


Nu är det dags att krypa ner, drömma sött om Vackra T. Så att jag orkar upp imorgon innan alla andra och plugga lite!!

God natt och kramar på er!

//L

Ovido - Quiz & Flashcards