Alla inlägg den 8 december 2010

Av Linda - 8 december 2010 11:47

Vilket strålande väder vi har idag :). Det är kallt som attans, men solen skiner. Och ´bara det gör livet lite enklare. Idag är det till och med roligt att tentaplugga. Jag har dock lite svårt att greppa tag i det jag läser, i huvudet har jag redan åkt hem och gått ner på lägre varv. Vilket kanske inte är det bästa men tanke på att det år onsdag idag och tentan är på fredag :S.

Min älskade pappa kommer upp på måndagkväll, så jag slipper köra hem själv :). Vem mer har en pappa som åker genom halva landet för att jag inte ska behöva köra själv? Jag är lyckligt lottad :D.

Men nu har lillkillen krupit ner i väskan, vilket betyder att han kommer sova en stund. Vilket innebär att matten hans borde får lite gjort lite under tiden, dags att ta tag i läsningen för dagen!

Kram L

Ovido - Quiz & Flashcards