Alla inlägg under februari 2010

Av Linda - 4 februari 2010 16:06

3 dagar kvar till Morden i Midsomer (min nya favorit underhållning)

4 dagar kvar till jag får mina efterlångtade böcker (då startar kursen på allvar)

5 dagar kvar tills nästa föresläsning (grymt långt dit :(... )

7 dagar kvar till vi får tillbaka tentan (nagel-bitar-nervös)

10 dagar kvar till... SKÅNE


Jag saknar mina kära nu, det är grymt länge dit... Vill vara hemma nu. Men snart är det dags! Hoppas bara att vädret inte sätter stopp för trafiken, det skulle ju vara väldigt tråkigt att inte komma hem.


Idag har jag haft föreläsning, men U-U. Väldigt trevlig idag, hetare än vanligt! (Fy L man ska inte spana på lärare, man ska koncentrera sig på lektioner!!! Det gjorde jag i och för sig, dock mer på U-U:s rörelser än på vad han faktiskt sa   . Men jag slår vad om att det var både viktigt och intressant.)


Idag snöar det, ganska mycket (med skånska ögon sett, väldigt mycket) blir nog att stanna inne i helgen! Ska nog sriva sammanfattningar inför tentan som vi ska ha någon gång om åtta veckor. Så är det gjort menar jag. Vi kommer nog få att göra ändå fram mot tentan!


När jag kommer hem ska jag vara ute i snön varje dag, fika med mormor och morfar en extra gång, ge F en stor kram för att hon alltid får mig på gott humör, göra saker med mamma och pappa. *Längtar*


Kram L


Ovido - Quiz & Flashcards